Sorter efter:
IT projekter
Webdesign
Tryksager
Video/Film
Musik
Andet
Færdiggjort år:
2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005
Om mig:
Jesper Kragh
Curriculum vitae
Kontakt
|
|
Sven Dalsgaard TouchWall | 22. april 2014 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | TouchWall-projekt udviklet i samarbejde med Randers & Fuglsang Kunstmuseum.
Mine opgaver: Grafisk Design Flash udvikling Web udvikling (Umbraco)
www.svendalsgaard.dk | |
Kattegatcentret - Havet i Maven | 12. oktober 2011 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Interaktiv udstilling på Kattegatcentret i Grenå. Fire applikationer: Hold algerne i live!, Hvad kan algerne?, Fang en fisk og Seafood Restaurent.
Mine opgaver: Design, fotografi og Flash-udvikling.
Se mere: cordura.dk/da/interactive/cases/havet-i-maven | |
WasteLab | 12. januar 2011 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Undervisnings materiale til Vestforbrændingens WasteLab (dagskursus for skoleklasser), bestående af laptop-applikation, touchcreens, m.m.
Mine opgaver: Udvikling af laptop-applikation Design og Umbraco-opsætning af www.wastelab.dk | |
Robotbyggeren | 27. august 2010 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Touchwall på Holstebro museum med special udviklet addon: Design din egen Robot.
Mine opgaver Design og udvikling af Robotbygger. (Flash & AS3)
Web-version: tintoys.holstebro-museum.dk | |
Oceanariet - Fiskeauktion | 5. juni 2010 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Mine opgaver: Flash-udvikling. | |
Skagens Museum ZIG-ZAG | 16. februar 2010 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Webspil til Skagens Museums nye digitale udstilling "ZIG-ZAG". Det pt. største Flash-projekt, og det første i ActionScript 3. Baseret på ffilmations (isometriske) platform.
Mine opgaver: Interface design, Flash-udvikling
link: www.zigzagskagen.dk
| |
iLand - Kattegatcentret | 5. juni 2009 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Kattegatcentret i Grenå har fået iLand-bord med stenrev som tema. Jeg har designet de tre scener og animeret seks dyr pr. scene.
Hver scene repræsenterer en dybde: 5m, 12m og 20m.
I hver scene kan man via de tilhørende brikker finde video om 12 dyr der lever på den pågældende dybde. Seks af de 12 dyr bliver animeret på scenen, første gang dyret findes. Når de seks animationer er fundet kommen man til den næste dybde (scene).
| |
Brede Værk - Maskinen | 20. maj 2009 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | ... | |
Byskriveren v.3 TouchWall | 11. november 2008 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Struer Museums Byskriver er blevet standardiseret som TouchWall og opdateret med følgende features:
-Sprogversionering (dansk, tysk, engelsk) -Speciel B&O udgave til Struer Museum -Webudgave: www.byskriveren.dk/web -Udvidet temavalg (Hovedtema og undertema) -Sammenkobling mellem baggrundsbilleder og artikler | |
Middelfart Museum - Fortællinger fra byen | 7. november 2008 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Fortællinger fra byen er en applikation lignende Byskriveren på Struer Museum. Istedet for en tidslinje, kan man zoome ind på et kort over byen anno 1801. Ved klik på en matrikel åbner en tidslinje med artikler om det valgte hus. Applikationen supplerer en model af byen, hvor der med laserlys markeres hvilken matrikkel der er valgt. | |
SurveilanceViewer | 5. november 2008 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Flash-applikation der gør det muligt, at browse i billeder taget med overvågningskamera.
Aplikationen hostes på .aspx side og feedes med xml-dokument, der angiver billedernes tid og url til den valgt sted, dato og kamera.
Lavet primært til Silkeborg biblioteks selvbetjente filialer. | |
Naturama OL | 25. april 2008 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Cykel eller ro om kap med dyr. De to applikationer er hhv. koplet på en kondicykel og en romaskine. Mine opgaver: Design og udvikling i flash. 3D-dyr er lavet i Swift 3D.
| |
Naturama Nationalpark PDA-spil | 15. marts 2008 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | PDA-spil til det zoologiske museum Naturama i Svendborg. Spilleren er zoolog og skal opklare hvilke dyr, der lever i området, og hvilke der skal udsættes eller eventuelt udryddes inden parken åbnes. Spillet er lavet udelukkende i Flash, og alt indhold hentet fra xml. | |
Byskriveren, Struer Museum | 20. december 2007 | it projekt - lavet hos: www.cordura.dk | Applikation til 80" touchscreen. Dynamisk tidslinje med Struers historie. Viser billeder, lyd og film. Mulighed for at optage din egen historie via telefon på siden af skærmen. | |
Animation/Sound Builder | 30. april 2007 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Lavet til Danfoss Universes Bitland. Projektet består af et bord med to input-stationer (touchskærme) og to reactables (plade hvorigennem figurer kan trackes via kamera, mens et billede projekteres op den modsatte vej). På den ene reactable/touchskærm kan brugeren animere en mand samt de omgivelser han står i. På den anden kan brugeren skabe et lydbillede med egne og forindspillede lyde. Mine opgaver: Design og Flashudvikling på player og input-stationer. Sjov opgave pga. de mange geometriske udregninger i sprællemanden. | |
Selvbetjenings bibliotek | 1. marts 2007 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Mine opgaver: Design af infostander, bibliotektskort og kortlæsere. | |
Danfoss Universe Krisecentrer | 4. juli 2006 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Mine opgaver: Design af brugerflade på PDA. | |
iLand - Århus Hovedbibliotek | 18. april 2006 | it projekt - lavet hos: Cordura A/S | Mine opgaver: Design og Flashudvikling til øverste komponent i bordet. | |
|